Meteler - Türk Filmi (2019)

METELER TİMİNDE GÖREV YAPAN BİR KOMANDO OLARAK, Bİ FİLMİN KALDIRILMASINI İSTİYORUM.

tepmeyen silah bulmuşlar hocam, bir de teröristleri oynayanlar daha önce cs'de easy bot olarak çalışmış aldığım bir duyuma göre

Film izledim Iceri ve 83 köpeği  nasil 8 Yiğidimizin o itleri geberttigini anlatiyor Bütün Şehitlerimizi rahmetle aniyorum

Çox rəzil filmdir. Türkiyə ordusu böyük zəfərlər qazanıb, qəhrəmanlıqlar göstərib. Onları belə rəzil filmlə təqdim etmək günahdır, ayıbdır. Peşəkar türk ordusuna yaraşmayan bir filmdir.


though I could not figure out the language according to my assessment, snipers never have done there work respectively because they were eyes of these guys to help them in eliminating the enemy quickly so they wouldn't have died in such way. watching from Uganda the Pearl of Africa.


Ben askerliğimi uzun zaman önce Mardinde  jandarma komando çavuş olarak yaptım ali Rais gardaşın yorumu doğrudur filmin başında bile araçtan inerken açık hedef olarak birbirlerine çok yakın olarak mevzi alıyorlar iyi eğitilmiş hiç bir asker böyle açık hedef olmaz bu filmi yaparken eski jandarma özel hareketçılardan yardım alınması gerekirdi, haaa bu film kime hitap eder askeri tecrübesi olmayan seyirciye, herkese saygılar


Nefes vatan sagolsun 9 bu film 4 puan eder .. Şahsi görüşüm Sayın yönetmenim ve senaristim askerliğinizi bedelli mi yaptınız ? Umarım güzel bir filmdir diye ümid ederek açmıştım ki, şu anda 2.45 dk. ve ben hayal kırıklığı içerisinde kapatmak zorundayım. . . güzel değil mi yani film?! izleyecektim Safina Safina Açıkçası ben beğenmedim ama siz belki beğenirsiniz beğenenler olmuş yorumlarda az da olsa var. 1998 ve 2000 yıllarında Şırnak'ta görev yaptım hiç böyle olmuyordu biz gerçek bedeller ödedik ve arkadaşlarım şehit oldu 😪1978.4 jöh meteler Valla kardeş hakkatten saçma olmuş Milleti gaza getirmek için saçma sapan işler yapıyorlar Kurşun kafanın üstünden geçerken kalkacan he yok öyle bi olay.


10 yıldır özel harekat birliklerinde çalışırım daha böyle bir çatışma görmedim :) armut gibi herkes ortada


Benim videolarımda çatışma sahneleri daha gerçekci :D Şu filme harcanan paranın 10 da 1 ini bana verin size nasıl film çekilir öğretiyim.

ÇOK GÜZEL BİR FİLM OLMUŞ. Önceden izlediğim askeri filmlere göre biraz farklı çekilmiş ve bu hoşuma gitti, hep aynı tarz filmler görmek istemem.


0 Response to "Meteler - Türk Filmi (2019)"

Posting Komentar